یه پست ....یه دلتنگی

خدا جون سلام به روی ماهت .....

سلام به شمایی که داری این پست رو می خونی ....درود برتو

یه تیکه از شعر زیبا تیتراژ ماه عسل رو می نویسم ...با تمام احساس بخونید

تو بجای منم داری زجر می کشی

یکی عاشقته که تو عاشقشی

تو بجای منم پرغصه شدی

نزار خسته بشم نگو خسته شدی

نگران منی که نگیره دلم

واسه دیدن تو داره میره دلم

نگران منی مثل بچگیام

تو خودت می دونی که من ازت چی می خوام

مگه میشه باشی و تنها بمونم.....

خب این شعر تقدیم به همه دوستداران وهواداران ماه عسل و مجری خوبش ....   

دلم دیگه دلتنگیاش بیشماره 

هنوزم به جز تو کسی رو نداره

عوض می کنی زندگیم رو تو به من یاد دادی عاشققی رو

تو رو تا ته خاطراتم کشیدم

به زیبایی تو کسی رو ندیدم..

  




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: